Prekių grąžinimas

Norite grąžinti visas ar dalį nusipirktų prekių? Jokių problemų. Persigalvojote, suklydote – priežastis visiškai nesvarbi. Tiesiog grąžinkite įsigytas prekes per 14 dienų ir mes grąžinsime Jums pinigus. Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Prekių grąžinimas – ką reikia padaryti:

1. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • prekė yra nenaudota;
  • prekės pakuotė nepažeista;
  • prekė nesugadinta ir jos prekinė išvaizda likusi nepakitusi (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, prekė nebuvo atidaryta ir kt.);

2. Grąžinamas prekes:

  • saugiai supakuokite, į siuntą įdėkite grąžinamo užsakymo numerį ir/ar kitą prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą
  • informuojame, kad grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu, Žalgirio g. 88, LT-09303 Vilniuje, darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tokiu atveju Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Perkant internetu, grąžinimo kainą ir kitus susijusius mokesčius turės sumokėti pats pirkėjas arba ji bus išskaičiuota iš sugrąžinamos užsakymo sumos.
  •  Pasirinkite el. parduotuvę ir užpildykite siuntos grąžinimo paraišką. Supakuokite grąžinamas prekes ir įdėkite į Omniva paštomatą.
  • Jeigu grąžinta prekė yra nepažeista ir tinkama grąžinimui, įstatymų numatyta tvarka pinigai pervedami į jūsų sąskaitą per 14 dienų.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  • Nekokybiškos arba netinkamos naudoti prekės grąžinamos nemokamai.